| View previous topic :: View next topic |
| Doelstellingen behaald? |
| 80-100% |
|
69% |
[ 9 ] |
| 60-80% |
|
15% |
[ 2 ] |
| 40-60% |
|
7% |
[ 1 ] |
| 20-40% |
|
0% |
[ 0 ] |
| 0-20% |
|
7% |
[ 1 ] |
|
| Total Votes : 13 |
|
| Author |
Message |
Jonathan Site Admin

Joined: 21 Sep 2006 Posts: 267 Location: Kapelle-op-den-Bos
|
Posted: Fri Feb 02, 2007 1:16 pm Post subject: Doelstellingen behaald? |
|
|
Bij deze dus opleidingsfiche.
Even nalezen en kijken in welke mate de doelstellingen behaald zijn. Commentaar over het VAK kunde uiteraard hier ook kwijt en ik zal dit dan ook voorleggen aan de directie!
| Description: |
|
 Download |
| Filename: |
Handel, Recht en Boekhouden - Veiligheid & Milieu.pdf |
| Filesize: |
420.33 KB |
| Downloaded: |
98 Time(s) |
_________________ Jonathan De Schouwer, 3PBEII1 |
|
| Back to top |
|
 |
Nathanael

|
Posted: Fri Feb 02, 2007 2:15 pm Post subject: |
|
|
we hebben al meer een idee wat er komt kijken bij een bedrijf opstarten, maar als we dat willen doen , zullen we toch nog even goed moeten bestuderen hoe alles moet (aangezien we niet van plan zijn te starten met een nv)
_________________ Nathan van den Akker - elektronica - domotica |
|
| Back to top |
|
 |
Jonathan Site Admin

|
Posted: Fri Feb 02, 2007 6:12 pm Post subject: |
|
|
Het is de bedoeling da ge kennis maakt met...
Als ge de boekhouding voor uw eigen bedrijf wilt doen, moete een andere richting gaan volgen, of een vrouw in die sector gaan zoeken.
|
| Back to top |
|
 |
lemonhead
|
Posted: Fri Feb 02, 2007 6:14 pm Post subject: |
|
|
| Kennis maken met kan ik ook me ne boek "int zak zetten voor dummies" of de folderkes hie opt gemeentenhuis...
|
|
| Back to top |
|
 |
Jonathan Site Admin

|
Posted: Fri Feb 02, 2007 6:16 pm Post subject: |
|
|
Het is net de bedoeling da ge later ni int zak kunt gezet worden door uwen boekhouder.
Het zou ni den eerste keer zijn da een bedrijf failliet ga, en den boekhouder weg met alle centen. Vandaar da ge moet zien da uw vrouw den boekhouder is en zien da ge een goed huwelijkscontract hebt!
|
| Back to top |
|
 |
lemonhead
|
Posted: Fri Feb 02, 2007 7:14 pm Post subject: |
|
|
| Ik bedoelde gewoon nen boek over boekhouden, voor mij is boekhouden nu eenmaal int zak zetterij... ja ik haat alles ivm economie en recht :p
|
|
| Back to top |
|
 |
Jonathan Site Admin

|
Posted: Wed Feb 21, 2007 4:02 pm Post subject: |
|
|
Ik ben wel tevreden over de inhoud van het vak, maar op het examen kreeg iedereen wel een oefening als 1 van de 4 vragen. Dit zou in de les ook wel beter mogen uitgewerkt worden. Uitgewerkte voorbeelden waren welkom.
|
| Back to top |
|
 |
lemonhead
|
Posted: Wed Feb 21, 2007 5:31 pm Post subject: |
|
|
Ik heb geen oefening gehad.
Voor de rest vind ik dat ook hier weer de doelstellingen behaald zijn.
Ik vind het echter wel raar dat men na het doornemen van dit hoorcollege zomaar een attest van bedrijfsbeheer bekomt waarmee men toch veel boekhoudkundige rechten verwerft...
Pure hypocrisie eigelijk aangezien er niets tot in deftige details is gezien waardoor zoiezo nog beroep moet worden gedaan op extra brochures/boekhouder om deftig tot een boekhouding te komen...
Het argument dat dit dient om "u eigen niet int zak te laten zetten" door een boekhouder vind ik dan ook lachwekkend aangezien we zoals in elk vak de basis slechts kennen en u binnen de 5 minuten hoogstwaarschijnlijk nog steeds het slachtoffer kunt worden van bedrog...
Ik betreur dan ook het feit dat er geen keuze mogelijk is tot volgen van dit college of niet...
Er zijn immers mensen die er anders over denken en liever elektronica doen dan wat boekhouden voor dummies, en zelfs dat is al veel gezegd...
Persoonlijk heb ik nog 1 goede raad voor Mr Tweepenninckx: haal de spelfouten uit u cursus en schrijf normale verstaanbare zinnen op het niveau van bachelors en niet van inginieurs...
|
|
| Back to top |
|
 |
|