Posted: Fri Feb 02, 2007 1:17 pm Post subject: Doelstellingen behaald?
Bij deze dus opleidingsfiche.
Even nalezen en kijken in welke mate de doelstellingen behaald zijn. Commentaar over het VAK kunde uiteraard hier ook kwijt en ik zal dit dan ook voorleggen aan de directie!
Bij gebrek aan beter weten moet ik vermelden dat de doelstellingen behaald zijn.
Persoonlijk heb ik hier wel weer vragen bij de invulling van dit vak.
Ik zou het meer appreciëren dat er aandacht werd besteed aan deftig software schrijven voor ict'ers bijvoorbeeld en regels voor printontwerp voor elektronica mensen bijvoorbeeld aangezien dit de zorgsystemen zijn die wij nodig hebben...
Ik vertel dit omdat ik persoonlijk vind dat wij zorgsystemen voor managers gezien hebben waar wij niet mee in aanraking komen (anders zou de definitie van bachelor al verkeerd zijn) en dit dan ook niet gezorgt heeft voor de gewenste educatieve bijdrage...
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum